Gött! Har en liten 50cc loncin till systersonen och är själv förvånad hur sjukt bra den går! Så kineserna kan dom också även att kvaliteten kan variera. Men oftast är det faktiskt en rak kopia av en äldre märkesmaskin. Häng inte upp dig på Hydro han är bara avis
Det måste vara fel på mina ögon eller på skärmen kanske... för jag ser då verkligen inte varken var nån avundsjuka eller nåt negativt skulle skrivits av mig i det inlägget.Kort och koncist, fakta... är det att vara negativ? Pelle tyckte det nästan såg ut som en tvåtaktare och jag svarade och berättade vad det var, inte vad det "nästan såg ut som".Vi hade en sådan när de kom, de kostade 16900:- och hade kickstart, vilken gärna lyfter en kille på 12 år om man inte kan kicktekniken...Även en vuxen kan köra på den, då den storleksmässigt nästan är i Raptorsize, fast lägre.Ännu mer fakta... är jag nu ännu mer avis?
Det närmar sig emil men sådär skitig lyckas man få en quad på ett sködar spår
Såhär såg den ut efter dagens tur..(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Hur ska jag få den ren nudå? Skulle nog behöva en rejäl brandslang för att få bort all mossa och skit på den.