Ingen som känner igen känslan när man står och väger på att köra igenom pölen eller inte för man vet inte om man orkar tvätta Men det brukar oftast sluta med 1timme med högtrycken
Här kommer bilder från idag när jag var och körde lite i ett sandtag (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Lyckades glida lite snett när jag skulle köra ner för ett ganska stor hög så den höll på välta, klev försiktigt av den och la i backen och 4wd och tryckte mot och gasade lite så den lyckades spinna sig rakt.Sen var det bara att kliva på och gasa ner för sandhögen.Höll mig undan för dem större efter det kan jag säga
Var ju några minuters resa med bil och släp, så det var ju en liten bit bort det där
Nice, vars är detta? Ser bekant ut....
Hällforsgroparna
Åh shit, har det tinat sådär mycket, nu blev man ju helt plötsligt sugen på att gasa lite, väntar på min andra uppsättning beggade fälgar med crossdäck som borde komma i veckan, blir nog ev att åka dit i helg då
Snabb pause på vägen hem från jobbet.