Precis som vanligt har jaas koll...Tilläggas bör att dessa däck är rätt tunga, men med den dimensionen och gummimängd det mönstret har så är det inte så konstigt.De är exempelvis 4,3 kilo tyngre per styck i jämförelse med Bighorn 27x12-12.Nu väntar man på en halvmeter snö så man får testa även i det. På min blåa Grizzly är det just Bighorn 27x12-12 och här är en liten bild från samma söndagsrunda och även om bilden inte är tagen varken med hjälmar eller däck som motiv, så ser man ju skillnaden på däcken.Duro Buffalo är rätt svulstiga och grova i den jämförelsen.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
köp ett par outlaws du åsså iställer för dom där cyckeldäcken
Åsså kommer du och skryter Har du fått nå snö nu då Grönis?Mvh: Eric
Nu har ju jag bara en halv motor i jämförelse, så då får man vara nöjd med det lilla. Hade jag däremot haft stor motor som du, då hade jag knappast handlat Outlaws eftersom de som sagt är cykeldäck... de finns väl bara upp till 29,5... och påminner om sådana som bönderna har...Nä, självklart hade man satsat på lite manliga kådisdäck, 32,5:or.Black Mamba!(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Nå, när behöver du sådana...?
kom typ 3-4 cm igår... man blev nästan svettig när man skotta bort det hehehe
IceMannen: Han kör med Buffalo däck. Skulle gissa på 28X12-12 runt om.