låter ju onekligen rätt trevligt, ska jag inte säga emot ...men när ni kör era träffar eller använder atverna som dom är tänkta till arbete blir det ju gärna så att man har hojen stående på tomgång och jobbar brevid den eller liknande vill man då inte ha de tysta orginal ljudet? tyckte det var så schysst på den polarisen polaren har att man utan vidare kan ha den på tomgång och i normal sammtals höjd kan stå jämnte och prata men lät gött gör det
Jag tycker det saknades nått, inte vet jag men en hjälm kanske? olyckor händer så fort......
Citat från: D3vil skrivet 26 juni 2011 kl. 18:01:18Jag tycker det saknades nått, inte vet jag men en hjälm kanske? olyckor händer så fort...... håller med. själv brukar jag ta av mig hjälmen om det blir för varmt när jag kör terräng och alltså inte har nån fartvind, men kommer jag till nåt trixigt ställe så tar jag på den igen. och alltid när jag kör på högväxel så är hjälmen på.det såg lite otrevligt ut i klippet när han skulle vända runt och den nästan tippade.