Jämföra kawa 750 och x8 är ganska svårt, står dom bredvid varandra så ser kawan ut som en barnhjuling,sen är det både pris och effekt som skiljer sig en hel del,men jag ska inte säga för mycket än,får min x8 i veckan då kan jag uttala mig bättre när den är testad på lite längre tid,en stor fördel för x8an 30 amp,batteri.cvtn byggd i canada motor canam kopia.
Provkörde en x8 igår, ska bli intressant och se hur dom håller i längden, synd bara det är så klen plast på dom... plasten hängde o va trasig på den jag provade. men den känndes skapligt pigg iaf, inga problem att slira me den asfalt iaf.. kan ju vara ett alternativ om man måste ha en hjuling för att kunna åka 2 på då man sitter ganska bra på den.. men allt beror ju på vad man jämför med och för 85tusen så får man ju mkt annat.. (jag kommer inte köpa utan testade bara för att jag var nyfiken)
Nej kanske inte på papper men står dom bredvid varandra så är det stor skillnad,och sen är det över 20 hästar mer i x8an,och det lilla som skiljer i längd gör att man får en skön väghållning!!!