Ni som har testat X8:an nu , vad tycker ni om maskinen ? Såg i tidningarna "ATV&Quad" samt "Allt om Gården" att den fick bra med beröm iaf
Körde den hos Benny på Trech i lördags o tyckte den var riktigt grym!! Jag visste att det självklart skulle vara stor skillnad i ös mot min X5 men blev ändå jävligt överraskad..Trycker på duktigt redan från start med ett bra bottendrag, såpass att när jag från stillastående ut från parkeringen vred på ordentligt från 0 släppte båda bakhjulen från torr asfalt o drog iväg med ett riktigt trevligt bredställ.. Känns även totalt oansträngd att ligga o åka i farter runt 90-100 med. Körde i drygt 120 med den utan att maxa på ngt sätt..Kort o gott, riktigt stark, snabb o skön Ni som åker X5 o cf 500 mm..prova inte om ni inte har tänkt o köpa.. finns risk att man blir farligt sugen..
Har lest at den er testet og prøvet i 2 år på fabrikk, så får da håpe det er til å stole på
det skulle jag tycka iaf! speciellt när det är en maskin med mer än dubbelt så mycket effekt som märket hittils haft, jag skulle vänta minst ett år med att köpa, men vissa bara måste ha det senaste hela tiden
Tyvärr säger nog många både fabriker och åf det. Så klart att de släpper maskinen samma stund som de kan. Inte väntar de i 2 år med att "prova om det håller" etc.
2år "tester" kan lika gärna innebära 2 år av problem som förhindrat lanseringen."Tester" kan lika gärna innebära omfattande problemlösningar och strul. Försäljningsavdelningar vill alltid ut med grejorna på marknaden fortast möjligt.