Något jag undrar om är värmen, blir det rejält varmt från motorn lika som på can-am? Det är ju inte direkt skönt att åka i tunna byxor på sommaren, eller shorts för den delen. Eller har dom lyckats få deras maskin svalare?
Ni som har X8:an nu, är det något ni "saknar" ? mot någon annan maskin ?Känner ni er nöjda med köpet , eller känner ni "fan skull ha köpt en ***** istället ?"Det är skit svårt att veta vilken maskin man ska köpa Jag får ihop en X8:a med okrossbar hasplåt inkl ett grymt hel system ifrån RJ Weld & Customs för mindre än en naken Kawasaki Bruteforce 2012 Dessutom med 3 års garanti på CF Moto maskinen mot 6 månader som det tyvärr är på vägreggad Bruteforce (Dresel)
går ju att köpa till en typ garantiförsäkring om man vill till kawwan.. jag hade valt den alla dagar i veckan, i slutändan kan det ändå bli en billigare affär... mvh markus
är riktigt nöjd med min snart hundra mil på mätaren frågan är ju nu om jag mister garantin om jag gör service själv för 1000kr eller lämna in o betala 3500 vad säger ni? självklart att så ska va fallet om det kan styrkas att det är mitt fel det köper jag! men vad skulle en brusten driv knut ha med service att göra.
Ni som kört X8 ett tag, jag förstår att motorn är fin och power duger.Hur är det med drivlinan? Jag menar vågar man sätta på stora hjul typ 29-30 tum eller riskerar man att stå där med trasiga drivknutar efter ett par månader och diskutera om garantin gäller eller ej?mvh//Peter
maskinen är ju såpass ny och oprövad så jag skulle inte vilja vara den första med skägget i brevlådan, bättre att låta nån annan testa och se om det går..sånt här kommer det svar på om ett år eller så, när tillräckligt många lekt skiten ur maskinerna med 30-tummare i nåt surhål