Nå har du bytt och kollat?Det är ju relativt enkelt att byta packning/tätning mellan toppen och kåpan.
Citat från: Onlyhenke skrivet 3 juni 2011 kl. 14:22:20Nå har du bytt och kollat?Det är ju relativt enkelt att byta packning/tätning mellan toppen och kåpan.Har lossat tanken o själva packningen är inte trasig men det är därifrån det sprutat iaf. hmm de va väldigt mycket olja på stickan. Kanske har de med det att göra? Hur kollar man så vevhusventilationen funkar? hmm Eller ska ja bara montera ihop allt o sen pröva tappa ur lite olja? Eller hmm vad?
Tack Onlyhenke helt underbart med så bra hjälp! Vill du gifta dig med mig
Citat från: drystoneson skrivet 3 juni 2011 kl. 18:05:57Tack Onlyhenke helt underbart med så bra hjälp! Vill du gifta dig med mig Kul att det löste sig, du ser vad enkla fel det kan vara ibland. Säkert någon som skruvat i din maskin och inte monterat den rätt. Blir fort följdproblem när man inte vet att allt har ett syfte i en motor.Ang giftemål så jag har faktiskt en famil men kompisar kan vi bli
Citat från: drystoneson skrivet 3 juni 2011 kl. 18:05:57Tack Onlyhenke helt underbart med så bra hjälp! Vill du gifta dig med mig Ang giftemål så jag har faktiskt en famil men kompisar kan vi bli
Citat från: Onlyhenke skrivet 3 juni 2011 kl. 19:13:03Citat från: drystoneson skrivet 3 juni 2011 kl. 18:05:57Tack Onlyhenke helt underbart med så bra hjälp! Vill du gifta dig med mig Ang giftemål så jag har faktiskt en famil men kompisar kan vi bli Ena behöver väl inte utesluta det andra? Var lite flexibel!