jag hadde samma problem åsså så den byttas bara sen har det funkat fint!
Citat från: Grönis skrivet 21 juni 2011 kl. 14:36:20jag hadde samma problem åsså så den byttas bara sen har det funkat fint!ja han sa de jonny på verkstan att de va samma felkoder som du hade på din grönis
att ni orkar med dessa tekniktäta vidundermaskiner, jag är imponerad själv skulle jag ballat ur efter första felet
Citat från: Oskar P skrivet 21 juni 2011 kl. 19:37:53att ni orkar med dessa tekniktäta vidundermaskiner, jag är imponerad själv skulle jag ballat ur efter första felet Just det , därför kör du ett järnspett
Citat från: frolland skrivet 21 juni 2011 kl. 15:32:37Citat från: Grönis skrivet 21 juni 2011 kl. 14:36:20jag hadde samma problem åsså så den byttas bara sen har det funkat fint!ja han sa de jonny på verkstan att de va samma felkoder som du hade på din grönishärmapa har din funkat bra för övrigt? Min soppamätare e lite knepig, igår när jag tanka fullt så visa den halvtank, det har den inte gjort förut =(?
Citat från: Grönis skrivet 21 juni 2011 kl. 17:20:37Citat från: frolland skrivet 21 juni 2011 kl. 15:32:37Citat från: Grönis skrivet 21 juni 2011 kl. 14:36:20jag hadde samma problem åsså så den byttas bara sen har det funkat fint!ja han sa de jonny på verkstan att de va samma felkoder som du hade på din grönishärmapa har din funkat bra för övrigt? Min soppamätare e lite knepig, igår när jag tanka fullt så visa den halvtank, det har den inte gjort förut =(?Soppamätaren på alla Can-am fungerar men har en egen vilja. Inget att lita på, bara att när det är tomt så är det tomt.