Min är i princip original förutom borrad luftburk hemmagjord skidplate och borttagna strypningar. Har även lite fetare bakfälgar för asfaltskörning Lite off topic men hur har du höjt den? Bytt till den höga vildkattens dämpare och fjäder eller?
Absolut kan jag göra det ordnar det inom dom närmaste dagarna rätt enkelt faktist och de blir en jäkla skillnad ) men personligen tycker jag den är skönare att köra när den är högre men de är kanske bara jag
D.A det är rätt enkelt faktist men ska knäppa bilder nu i veckan aldeles för bakis i dag ) men bilder kommer
D.A vet inte vad den heter men denna är längre när du ska sänka den och kortare orginal ....(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)och fram ser det ut sÃ¥ här oginal ..(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)och sÃ¥ här när du har sänkt den .. det är som en aluminium bit som är special gjord för främmre stötdämparna(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)