OK. nu får det planeras här.. vi gör så att de som är intresserade kopierar listan nedanför och skriver in sitt alias samt om ni vill köra 1-dagars eller 2-dagars och ifall ni är i behov av förvaring av hjuling, så kan vi se om Bull3N har plats för alla hjulingar eller om nån mer kanske kan upplåta lite förvaring?för min del går det bra med 2-dagars men det viktigaste är att det sker strax före lördag den 30:ealltså torsdag och fredag då, eftersom jag skulle vilja åka på en bilträff på lördagen.
OK. nu får det planeras här.. vi gör så att de som är intresserade kopierar listan nedanför och skriver in sitt alias samt om ni vill köra 1-dagars eller 2-dagars och ifall ni är i behov av förvaring av hjuling, så kan vi se om Bull3N har plats för alla hjulingar eller om nån mer kanske kan upplåta lite förvaring?för min del går det bra med 2-dagars men det viktigaste är att det sker strax före lördag den 30:ealltså torsdag och fredag då, eftersom jag skulle vilja åka på en bilträff på lördagen.listan:OskarP, 2-dagars torsd-fred, förvaring: jafyll påfyll påfyll på
Citat från: Oskar P skrivet 10 juli 2011 kl. 22:28:43OK. nu får det planeras här.. vi gör så att de som är intresserade kopierar listan nedanför och skriver in sitt alias samt om ni vill köra 1-dagars eller 2-dagars och ifall ni är i behov av förvaring av hjuling, så kan vi se om Bull3N har plats för alla hjulingar eller om nån mer kanske kan upplåta lite förvaring?för min del går det bra med 2-dagars men det viktigaste är att det sker strax före lördag den 30:ealltså torsdag och fredag då, eftersom jag skulle vilja åka på en bilträff på lördagen.listan:OskarP, 2-dagars torsd-fred, förvaring: jafyll påfyll påfyll påDock så har jag iinte sagt att jag kan fixa förvaring men jag kan försöka fixa, men jag lovar inget då jag har ett yrke som kan kalla mig till stopp helg jobb om jag har otur. =(
Citat från: Bull3N™ skrivet 12 juli 2011 kl. 16:07:18Citat från: Oskar P skrivet 10 juli 2011 kl. 22:28:43OK. nu får det planeras här.. vi gör så att de som är intresserade kopierar listan nedanför och skriver in sitt alias samt om ni vill köra 1-dagars eller 2-dagars och ifall ni är i behov av förvaring av hjuling, så kan vi se om Bull3N har plats för alla hjulingar eller om nån mer kanske kan upplåta lite förvaring?för min del går det bra med 2-dagars men det viktigaste är att det sker strax före lördag den 30:ealltså torsdag och fredag då, eftersom jag skulle vilja åka på en bilträff på lördagen.listan:OskarP, 2-dagars torsd-fred, förvaring: jafyll påfyll påfyll påDock så har jag iinte sagt att jag kan fixa förvaring men jag kan försöka fixa, men jag lovar inget då jag har ett yrke som kan kalla mig till stopp helg jobb om jag har otur. =(ok. var mer en tanke att se hur många som var intresserade så får du ju såklart avgöra om du kan eller ej, inget nån kan tvinga dig till såklart.i värsta fall så gick det att "gömma" hjulingen hyfsat bra där jag bokade boende, men vart jag bokade talar jag inte om i tråden pga stöldrisk, dom hade ett rum kvar de dagarna. skicka mig PM isåfall