Härligt Nilas! (Frolland) välkommen ut ur garaget!
Citat från: Pontus™ skrivet 26 juli 2011 kl. 22:44:47Härligt Nilas! (Frolland) välkommen ut ur garaget!tack men förvänta er inte en presentation av någon pojkvän bara delen att ja kommit ut ur garaget, de är bara namnet som är ändrat
ha ha ha ha ha, ja jag kände nästan "gayvibbarna" i det inlägget
Håll med om att alla nicknames på olika forum krånglar till det vid träffar, det skulle vara obligatoriskt att anmäla sig med för, efternamn samt nick, så man vet vilka man kör med.
Citat från: Nilas skrivet 28 juli 2011 kl. 19:49:12ha ha ha ha ha, ja jag kände nästan "gayvibbarna" i det inlägget Ledsen om jag skickat fel signaler, jag är inte så bra på att tolka gayvibbar, vare sig jag ger eller får dem.Hur som helst så är du (hur dumt det än låter) för manlig för mig...
Citat från: Pontus™ skrivet 28 juli 2011 kl. 20:05:58Håll med om att alla nicknames på olika forum krånglar till det vid träffar, det skulle vara obligatoriskt att anmäla sig med för, efternamn samt nick, så man vet vilka man kör med.Nejnej Pontus, på Internet vill man vara anonym så man kan vara stöddig Så det inte kommer någon Xxc Outlander och kör över en på träffarna =) Fast dom lär ju komma i kapp iof
Citat från: Bull3N™ skrivet 28 juli 2011 kl. 20:50:14Citat från: Pontus™ skrivet 28 juli 2011 kl. 20:05:58Håll med om att alla nicknames på olika forum krånglar till det vid träffar, det skulle vara obligatoriskt att anmäla sig med för, efternamn samt nick, så man vet vilka man kör med.Nejnej Pontus, på Internet vill man vara anonym så man kan vara stöddig Så det inte kommer någon Xxc Outlander och kör över en på träffarna =) Fast dom lär ju komma i kapp iof Tack OLLE...tror jag......