Fasen va ful dom e tycker jag alltså, ser ut som nån billig kines vanbee. Nja min röst for dom inte, det återstår och se hur dom presterar.
ALDRIG! Jag betalar inte så stora pengar för den designen...Har gått å längtat efter outlander 1000, men när jag ser åbäket så kommer jag på andra tankar.... Va fan! :(veryangry):Jag vill ha en outlander, ingen hybrid-design. Renegaden va ganska snygg för en gade, men outlandern är en total katastrof.
Citat från: hocky79 skrivet 10 juli 2011 kl. 18:42:17ALDRIG! Jag betalar inte så stora pengar för den designen...Har gått å längtat efter outlander 1000, men när jag ser åbäket så kommer jag på andra tankar.... Va fan! :(veryangry):Jag vill ha en outlander, ingen hybrid-design. Renegaden va ganska snygg för en gade, men outlandern är en total katastrof. he he de skulle ja också försöka intala mig om ja gett dom pengarna till Mrrpm istället för att byta till en helt ny med garanti servo och Bigblock redan ur kartong min personliga åsikt är ju att nya Outlandern är en miljon gånger sexigare än en -07 Outlander hoppas du tar de på rätt sätt å inte letar upp mig och skjuter mig