Ja och min tjej och en kompis var ute och körd idag vi skulle till båstad. Allt gick bra på vägen dit men sen när vi skulle hemåt så började den lukta bränt tänker inte mer på detta men några km längre fram stannar vi igen för att ja ska knyta skosnörena så märken min kompis att det droppar bensin ifrån min fyrhjuling. Snabbt stänger ja av min fyrhjuling och går bort och märker att det droppar massor ifrån motorna till min förtvivlan så märker ja att en bränsle slang har smält och gått sönde och det droppar fullt med bensin ifrån cylindern tur att vi märker detta nu annars hadde vi kanske inte levt idag.Ja har haft el fel fläktfel och bakhjulslagernen har gått sönder detta är 4 felet nu blir det att reklmera skiten.Denna maskinen är en sym qudlander 06 har gått 1000mil och är utagen i januari bara 6 månader gammal.
tråkigt att sånt där händerBensin antänds vid 275 graderSånt vet väll du quadmaster :wink:
Nä men om den hadde antänds så hadde ja gjort det. För det broppade ifrån cylindern och ner på avgas röret och vidare ner på och den är ju jätte varm.