Citat från: MSWZ skrivet 20 juli 2011 kl. 18:51:46Nu undrar jag varför tjejer betalar 100kr mindre i anmälan? Här i Småland gör vi ingen större skillnad på manlig eller kvinnlig atvförare. Nu är det inte för den extra hundring vi manligaförare får betala utan bara en liten irriterande detalj.Ett försök att få fler tjejer att delta på atv-träffen. Det finns många tjejer som kör atv men på träffar är det inte många som är med och åker.Jag får mail av folk som undrar om dom kan vara med på träffen för dom är nybörjare.Självklart kan dom vara med för alla som kör atv har varit nybörjare i början.
Nu undrar jag varför tjejer betalar 100kr mindre i anmälan? Här i Småland gör vi ingen större skillnad på manlig eller kvinnlig atvförare. Nu är det inte för den extra hundring vi manligaförare får betala utan bara en liten irriterande detalj.
Ett måste att delta.
Citat från: Mango Kid skrivet 13 maj 2011 kl. 19:46:41Ett måste att delta.Med husvagnen eller? SVIKARE
Tanken är otroligt god, dock kvittar 100 pix om man verkligen vill komma iofsOch jag gissar att det är dom som är uppriktigt ATV intresserad som man vill ha dit oavsett kön Ska man göra något "tjejigt" som främjar att det kommer mer tjejer och kör så är det nog att man kan få möjlighet att köra med andra tjejer och att killarna för ett par timmar är lååångt bort Med "instruktör" för att visa körteknik etc (ja instruktören får vara man!).Citat från: Lowest skrivet 20 juli 2011 kl. 20:32:53Citat från: MSWZ skrivet 20 juli 2011 kl. 18:51:46Nu undrar jag varför tjejer betalar 100kr mindre i anmälan? Här i Småland gör vi ingen större skillnad på manlig eller kvinnlig atvförare. Nu är det inte för den extra hundring vi manligaförare får betala utan bara en liten irriterande detalj.Ett försök att få fler tjejer att delta på atv-träffen. Det finns många tjejer som kör atv men på träffar är det inte många som är med och åker.Jag får mail av folk som undrar om dom kan vara med på träffen för dom är nybörjare.Självklart kan dom vara med för alla som kör atv har varit nybörjare i början.
Det finns möjlighet att köra en grupp med bara kvinnor och en kvinnlig eller manlig instruktör.Om det blir några som vill det så fixar vi.