är det nåt obligatoriskt förarmöte på morgonen, eller vilken tid kan man senast komma? för om jag kommer så blir det bara över dagen, har inte tid med övernattning. finns det mat att köpa på området?
Det såg lite konstigt ut måste jag hålla med om. Testade att göra en anmälan till freeriden men det såg faktiskt ut som man måste anmäla sig till team enduron också. Jag tror att man måste föranmäla sig till freeriden men jag håller på att ta reda på det. Jag uppdaterar här så fort jag fått ett svar.Att hitta dit är enkelt. Följ E18 förbi Karlskoga i ca 13 km (öster ut). Sväng av E18 mot Villinsberg och åk under E18. Kommer nog stå skyltat med ATV eller liknande skulle jag tro.http://www.hitta.se/Route.aspx?origin=Karlskoga&destination=#6580643;1427011;Karlskoga;;Karlskoga;|6573957;1436696;Villingsberg;;Karlskoga;Om ni går in på Googel och väljer kartor, sök på Villingsberg så kan ni se en gatubild på hur korsningen ser ut.
Finns det några boende kvar vi är 2 st som tänkte komma på freeriden men även kolla på tävlingen om det kan vara något för oss i framtiden