Hey tänkar delta i denna tråden if you dont mind ..
Funderade på att ta bort hela luftfiltret nu och sätta på sportluftfilter ett litet vanligt ett så att man kanske fick plats till saker under sätet(?) vad sägs om det.
Hey tänkar delta i denna tråden if you dont mind ..Har också en rätt så original som markusb med original luftfilter etc.Har testat skruva bort locket på luftfiltert, gillar ljudet, men känner att accs inte blir lika bra (för mycket luft som du säger).Funderade på att ta bort hela luftfiltret nu och sätta på sportluftfilter ett litet vanligt ett så att man kanske fick plats till saker under sätet(?) vad sägs om det.Och om munstycket, så det är inte riktigt lönt att uppgradera munstycke om man inte uppgraderar avgasssytem om jag har förstått rätt? mvh
Delarium, vad hade du för storlek på munstycket på hojjarna som du inte hade effektsystem på?
Hey!Så tror ni ett vanligt litet sportluftfilter direkt monterad på förgasarn kommer att bli bra?Delarium, du skriver öppna locket lite grann, jag bruker ta bort locket helt så att man kan se ner till gula luftfilter när man öppnar sätet..Överlåter testandet med munstycket till dig markusb så får du meddela om det ger något extra eller inte.Tror nog jag väntar med det tills jag tar hem ny avgas..mvh