ltz aeger...men varför inte min hoj .se eller fourbyfour.se...jag fick min idag julafton....
Citat från: "klotsvenne"ltz aeger...men varför inte min hoj .se eller fourbyfour.se...jag fick min idag julafton.... Hoj.se är inte det bara en site för beggade hojjar, och säljer inte Fourbyfour.se bara kina märken?Jag och några polare ska inhandla några, och dom var som ville ge bästa rabatten när vi skulle köpa fler. + att dom var villiga på att ta hem en för testkörning. Jag har kollat runt i sthlm om det finns någon som har en LTZ för provkörning och det finns det inte.
Citat från: "Dr.Doze"Citat från: "klotsvenne"ltz aeger...men varför inte min hoj .se eller fourbyfour.se...jag fick min idag julafton.... Hoj.se är inte det bara en site för beggade hojjar, och säljer inte Fourbyfour.se bara kina märken?Jag och några polare ska inhandla några, och dom var som ville ge bästa rabatten när vi skulle köpa fler. + att dom var villiga på att ta hem en för testkörning. Jag har kollat runt i sthlm om det finns någon som har en LTZ för provkörning och det finns det inte.Inte HOJ.SE utan MINHOJ.SE!!!