Jo, att fästpunkterna är i en annan nivå än plåten i övrigt ser jag ju, men undrade om det var olika nivåer på fästpunkterna bak.A-armen i sig har ju det... men är det tremillimetersplåt så spelar det mindre roll, skruvarna justerar dem så de passar dikt an!Förresten, täcker mittplåten hela maskinen undertill?När jag letade plåt så fanns det bara till motorn, men sen slut, så den delen under drivpaketet fick jag böja till själv, och tycker mig inte känna igen formen, därav min fråga.Lägg upp bilder sen när maskinen står på häcken med alla plåtar monterade!
Vad kostade plåtarna?Ser mycket trevligt ut. Ja den stora plåten ser rätt kort ut?
Rear frame guard... DÄR är en form jag känner igen!Hur andra gör vet jag inte, jag är dock inte utrustad med en kropp som gillar att krypa.Jag tar en stropp i nosen (inte bumpern) och sen lyfter jag med antingen truck eller travers och ställer den på häcken på ett lyftbord.Sen får den stå så tills jag är klar... Hondan var lite krånglig, tog typ en helg att klä den med plåt undertill, så den stod på häcken i typ 50 timmar utan problem.
Maierhuven vad gör den för nytta?Eller är det en rent kosmetiskt sak?
Snyggt Fick min DG gnccbumper idag pch Maierhuven över kylaren.. Imorogn borde l8ton och Ricochet hasplåtar komma..och kanske mina heelguards http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/229970_10150579759295311_806940310_18231652_7572409_n.jpg
Också sjukt sugen att modda kopplingen men vill ju inte vara utan maskin så länge! Undrar vad en ny koppling kostar?Kanske kan vara värt att köpa en ny och skicka iväg.