Finns det några stugor att hyra i närheten??
HOFORSTRÄFFEN 6:E UPPLAGANMellan Torsdag till Lördag 2-4:e Juni, kristihimmelfärdshelgen. Det blir full fart i Hofors med varierande körning.Camping vid skidbacken öppen från Onsdag 1:a Juli.Schema är ej spikat till 100% men preliminärt.Torsdag: Freeride EndurospårFredag: Safari, varierande körning.Lördag: Böle mudpitBöle samt endurospår kommer vara öppet för körning alla dagar för de riktigt inbitna.För er som vill varva körningen med annat finns det en hel del att sysselsätta sig med!Det kommer vara marknad inne i Hofors centrum under Fredag-Lördag med flera öltält.Dessutom kommer det under lördag förmiddag arrangeras ett lagligt 201m dragrace för bilar i Böle för beskådan.Hemsida: www.gestrike4wheelers.se/news.phpKom å köööör!!!
Stuga bokad torsdag till lördag =) nån mer som tänker dyka upp? jag ska tamefan köra på alla ledder man kan på detta lilla berg
Citat från: Grönis skrivet 11 maj 2011 kl. 19:25:50Stuga bokad torsdag till lördag =) nån mer som tänker dyka upp? jag ska tamefan köra på alla ledder man kan på detta lilla berg Och har vi åkt leden en gång så åker vi den en gång till
Citat från: Lowest skrivet 11 maj 2011 kl. 20:11:54Citat från: Grönis skrivet 11 maj 2011 kl. 19:25:50Stuga bokad torsdag till lördag =) nån mer som tänker dyka upp? jag ska tamefan köra på alla ledder man kan på detta lilla berg Och har vi åkt leden en gång så åker vi den en gång till äääh vi kan ta den två gånger till
Citat från: Grönis skrivet 11 maj 2011 kl. 20:33:10Citat från: Lowest skrivet 11 maj 2011 kl. 20:11:54Citat från: Grönis skrivet 11 maj 2011 kl. 19:25:50Stuga bokad torsdag till lördag =) nån mer som tänker dyka upp? jag ska tamefan köra på alla ledder man kan på detta lilla berg Och har vi åkt leden en gång så åker vi den en gång till äääh vi kan ta den två gånger till 3 gånger om du orkar