Håller helt med hydro! JAg har 36 bak på min och 15 fram. Gör väl ca 115kmh med sommar sulorna. 255/40-10Men inte ligger man där inte .Den går skapligt i runt 85-88. Kortare sträckor i 90-92. Men då gölar det på rätt friskt Letar 16 fram. men verkar knepigt att få tag i
Nä så knepigt är det inte. http://www.loeffler-quads.de/product_info.php/info/p3600_Ritzel-Z16-vorne-f--Quad-Polaris-Predator.html. Jag har 15T på min Outlaw och har nyss kollat, 16T rymms inte utan lite mod av motorkåpan. Kanske är Dinli motorn lite annars gjuten men jag rekommenderar att du kollar detta noga före ett ev köp!
Yepp så gjorde ja med!
hur blev det skillnad den borde axa långsammare men åt andra sidan kan man ligga lite längre på varje växel.
Hur har ni andra fäst era magneter på dreven?
Min magnet som jag flyttat över till mitt 36 drev är inte limmad alls. Man behöver tång för att få bort den fastän den in te är limmad. Så min sitter bara av magnetkraften och det har den gjort sen förra sommarn.
Citat från: Onlyhenke skrivet 29 april 2011 kl. 18:16:08Hur har ni andra fäst era magneter på dreven?Jag tog kemisk metall sitter som berget. Tack för guiden =D ska användas senare!