när jag vart stoppad av polisen så va det första frågan typ vart jag hadde nummerplåten, då peka jag typ där fram å han kolla. Enligt honom skulle den sitta synligt men han sa inte vart och den skulle sitta på maskinen sa han.Men den snuten värka ha allmänt dålig koll så jag tog allt han sa med en nypa salt. Fast jag fick ju bidra med 1000:- till statskassan
Citat från: Grönis skrivet 17 april 2011 kl. 09:22:55när jag vart stoppad av polisen så va det första frågan typ vart jag hadde nummerplåten, då peka jag typ där fram å han kolla. Enligt honom skulle den sitta synligt men han sa inte vart och den skulle sitta på maskinen sa han.Men den snuten värka ha allmänt dålig koll så jag tog allt han sa med en nypa salt. Fast jag fick ju bidra med 1000:- till statskassan vaa ?? inte sponsra staten sådär
Citat från: twinner skrivet 17 april 2011 kl. 18:55:07Citat från: Grönis skrivet 17 april 2011 kl. 09:22:55när jag vart stoppad av polisen så va det första frågan typ vart jag hadde nummerplåten, då peka jag typ där fram å han kolla. Enligt honom skulle den sitta synligt men han sa inte vart och den skulle sitta på maskinen sa han.Men den snuten värka ha allmänt dålig koll så jag tog allt han sa med en nypa salt. Fast jag fick ju bidra med 1000:- till statskassan vaa ?? inte sponsra staten sådär hihihihi ääääh 1000 lapp hit eller dit
Ingen som vet vad lagen säger att registreringen ska sitta?