Vet inte hur overrideknappen ser ut på din, men på min förra maskin, en Outlander 400 -07, var det busenkelt att spärra knappen i intryckt läge.Minns inte exakt hur det såg ut, men rakt under knappen fanns ett litet hål. Om man tryckte in knappen och skruvade i en liten skruv där så stannar knappen inne.Tror det var här på forumet jag fick tipset och en bra beskrivning med bilder. Prova att söka...EDIT: 400:an var terrängreg. med override-knappen vid tummen. Detta kanske inte funkar om du har knappen framför, vid pekfingret.
Citat från: Cable Guy skrivet 10 april 2011 kl. 18:14:13Vet inte hur overrideknappen ser ut på din, men på min förra maskin, en Outlander 400 -07, var det busenkelt att spärra knappen i intryckt läge.Minns inte exakt hur det såg ut, men rakt under knappen fanns ett litet hål. Om man tryckte in knappen och skruvade i en liten skruv där så stannar knappen inne.Tror det var här på forumet jag fick tipset och en bra beskrivning med bilder. Prova att söka...EDIT: 400:an var terrängreg. med override-knappen vid tummen. Detta kanske inte funkar om du har knappen framför, vid pekfingret.perfectvar nere nu och skruva i en skruv.. funka fint
Det är en vanesak, efternågra vändor utan overridknapp så går det fint Jag plockade isär handtaget och tog bort fjäder´n sen stannade knappen inne