toyota återkallar 20 millioner bilar.. Japanska bilar är SKIT.. Vad ni gör köp INTE en japansk bil de är bara skit.Volvo hade problem med krock-kuddarna. var av en skadade föraren som fick brännskador på armarna. KÖPT INTE SVENSKA BILAR DE ÄR BARA SKIT.. Va fan tror ni svennar kan ju inte bygga bilar. Sen har de så höga löner att de inte har råd att motera dem rätt.. Jag hade en volvo som cigarett märket satt upp och ned på.. Hade en 740 som automatlådan läckte olja på.. Nä rena skiten köp ALDRIG en volvo.känner en snubbe som hade en lancia.. VILKET SKIT.. hade el problem från dag 1. KÖP INTE EN BIL FRÅN ITALIEN.. Det vet ju alla att italienare bara går omkring på badstranden och ser slibbiga ut. De har inte tid att gör några bilar med kvalite.. så.. Kanske vi inte skall dra alla över en kam.De flesta maskiner som idag refereras till som kina maskiner är gjorda i taiwan och INTE i kina. Mycket av japps maskinernas delar är gjorda i taiwan..Jag säger INTE att en som ni kallar den "kina maskin" är lika bra som en av de som ni kallar kvalitets maskiner, Man får väl hoppas på att en maskin som kostar nästan det dubbla är lite bättre. Men att även en "kines" för 40.000 är en anings bättre än en för 14.000 Eller?Så vill ni fortsätta att leva i tron att ALLA maskiner från (vad ni tror) kina är av samma kvalite så gör det. Men innan toyota har fixat sina problem så tänker jag skriva skit om ALLT som kommer från japan.
jag tycker att man ska sattsa på kvalitet :wink:
Och här går man i köpartankar på sin första hoj.Blir lite fundersam,även om jag hade tänkt köpa en dyrare och då förhoppningsvis bättre hoj.En fråga bara:om man är 1,87 lång och ska köpa en hoj för 40-50 tusen,vilken hoj sitter man bra på då?..verkar vara lite små tycker jag. :?
Jag har en riskokare http://www.blocket.se/vi/7986458.htm?ca=11_sOch den fungerar hur bra som hellst det ända jag behövt göra är att skruva åt alla skruvar för på ena sidan satt typ hälften av alla skruvar lite löst.Och sen ställa in fram hjulen så dom inte längre stod / \ En nackdel är väll att den inte går så fort hehehe