Jag kommer köra 98 som lägst med min sen. Angående o sätta i kam direkt o vänta med kolv rekomenderar jag inte. Kommer o tappa på botten draget. Just fmf pipan du har är tyvärr bland dom sämsta avgasen till raptorn. Så där finns de effekt o hämta med ex barkers, lte, monster och dmc. Sen ska du nog satsa på powercommander bränslebox, ger bättre möjligheter till justering.
de flesta dual avgas ger bättre än singel. bevisat! singel avgas och dobeck och filter gör väl ca 5hk duals med pc5/3 och filter ger minst 10hk..visst finns där singel avgas som är likabra men dem kostar lika mycket som duals och då är jy saken redan klar på vad man väljer..ellerhur?
Citat från: johanbiff skrivet 8 april 2011 kl. 22:33:44de flesta dual avgas ger bättre än singel. bevisat! singel avgas och dobeck och filter gör väl ca 5hk duals med pc5/3 och filter ger minst 10hk..visst finns där singel avgas som är likabra men dem kostar lika mycket som duals och då är jy saken redan klar på vad man väljer..ellerhur?Mjaa, Duals är ju dubbelt så tunga. Vet Yoshimura RS7, Dr.D och Sparks gav snarlik effekt som Barkers. Har för mig LTE's ger 0.1-0.2hk mer än Barkers dock, Men räkna då in vikten så ligger du på plus minus noll.