Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "Flying Finn"Jag gjorde det misstaget oxå...nu vill hon ha en,fast den ska vara grön säger hon.. :? Då får det bli en Kawa sa jag..en KFX700 helt enkelt..Men,nääää säger hon...de är ju CVT automat på den,jag vill ha en manuell växlad..grrrr!Aldrig ska dom vara nöjda??På tal om ingenting...kör du hoj Finn? En XJR 1300?Om inte så finns de fler som tycker att de är ett passande namn, jag såg nämligen någon springa in på AVA-Mc idag med "FLYING FINN" tryckt på ryggen...jag hade precis fått på mig hjälmen o startat hojen, så jag orkade inte springa efter.SVAR: Nej...jag behöver mina 2 extrahjul för att hålla mig upprätt..
Citat från: "Flying Finn"Jag gjorde det misstaget oxå...nu vill hon ha en,fast den ska vara grön säger hon.. :? Då får det bli en Kawa sa jag..en KFX700 helt enkelt..Men,nääää säger hon...de är ju CVT automat på den,jag vill ha en manuell växlad..grrrr!Aldrig ska dom vara nöjda??På tal om ingenting...kör du hoj Finn? En XJR 1300?Om inte så finns de fler som tycker att de är ett passande namn, jag såg nämligen någon springa in på AVA-Mc idag med "FLYING FINN" tryckt på ryggen...jag hade precis fått på mig hjälmen o startat hojen, så jag orkade inte springa efter.
Jag gjorde det misstaget oxå...nu vill hon ha en,fast den ska vara grön säger hon.. :? Då får det bli en Kawa sa jag..en KFX700 helt enkelt..Men,nääää säger hon...de är ju CVT automat på den,jag vill ha en manuell växlad..grrrr!Aldrig ska dom vara nöjda??
Ja, detta är inte lätt. min flickvän är också såld. men det är ju kul det
*********************************************************ja tycker så dåvarför ej låta alla töser me kort på näven provköra en atv maskin sen är de fast tro ja ni men test de så ser ni *********************************************************så till alle töser prov kör en atv av den sort som ni tänker på sen vill ni ej ha häller en atv då *********************************************************ja skälv kör en pgo x-rider 150cc går mycket bra men ja tycker att ni flickor ska prova en linhai 300 cc de skulle tycka om då***********'mvh nils-erik karlsson* kör en pgo 150cc x-rider*****
Citat från: "nek"*********************************************************ja tycker så dåvarför ej låta alla töser me kort på näven provköra en atv maskin sen är de fast tro ja ni men test de så ser ni *********************************************************så till alle töser prov kör en atv av den sort som ni tänker på sen vill ni ej ha häller en atv då *********************************************************ja skälv kör en pgo x-rider 150cc går mycket bra men ja tycker att ni flickor ska prova en linhai 300 cc de skulle tycka om då***********'mvh nils-erik karlsson* kör en pgo 150cc x-rider*****........,,,,,,,,Där har du några tecken du kan använda till nästa inlägg, blir lättare att läsa och förstå då.
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "nek"*********************************************************ja tycker så dåvarför ej låta alla töser me kort på näven provköra en atv maskin sen är de fast tro ja ni men test de så ser ni *********************************************************så till alle töser prov kör en atv av den sort som ni tänker på sen vill ni ej ha häller en atv då *********************************************************ja skälv kör en pgo x-rider 150cc går mycket bra men ja tycker att ni flickor ska prova en linhai 300 cc de skulle tycka om då***********'mvh nils-erik karlsson* kör en pgo 150cc x-rider*****........,,,,,,,,Där har du några tecken du kan använda till nästa inlägg, blir lättare att läsa och förstå då. Inte alla som vet men NEK har dystelexi! Därav lite huller om buller.
inte lätt att skriva dyslexi om man har det. borde heta typ AB.Lika tarvligt att läspa innehåller ett S...
Citat från: "STENE"inte lätt att skriva dyslexi om man har det. borde heta typ AB.Lika tarvligt att läspa innehåller ett S... Ännu jävligare - Hippopotomonstrosesquippedaliophobia.Vad kan det vara.... Jo just det, Rädsla/fobi för långa ord.Allt är inte logiskt.
CiteraJa, detta är inte lätt. min flickvän är också såld. men det är ju kul det Känner att jag bara måste fråga hur mycke du fick för henne? :roll: