nu är däcken beställda! det blev en uppsättning innova mud gear 12/12*27" bak och 12/10*27" fram.. hoppasdom passar och fungerar bra nu..
ajaj... det lät ju inte kul å höra nu när dom är beställda. har du provkört sådana däck?jag kollade även på zillas å typ sånna däck, men mönstret på dom är för ´´glest`` och jag är räddatt dom river för mycke i backen, t ex på gräsmattan då jag ska klippa gräset med hjulingen.. för det göroriginal däcken.. men det gör väl förmodligen dom nya däcken också..ja, jag hoppas verkligen inte att jag upplever någe obalans el. dyligt som du säger..
Citat från: rick1000 skrivet 12 april 2011 kl. 16:18:17ajaj... det lät ju inte kul å höra nu när dom är beställda. har du provkört sådana däck?jag kollade även på zillas å typ sånna däck, men mönstret på dom är för ´´glest`` och jag är räddatt dom river för mycke i backen, t ex på gräsmattan då jag ska klippa gräset med hjulingen.. för det göroriginal däcken.. men det gör väl förmodligen dom nya däcken också..ja, jag hoppas verkligen inte att jag upplever någe obalans el. dyligt som du säger.. jag kör med mudgear på min ena maskin,och är supernöjd med dom.har inte upplevt nån obalans alls,dom är dessutom rätt stora i storleken jämförde med swamplite i samma tum och mudgear däcken var betydligt större
haha.. ja, tunga kan man verkligen säga att dom var! jag hämtade dom idag å de var fan ett göra å bära in dom i bilen.. och jag kan säga att bilden på sidan jag beställde dom från var lite missvisande.. det var bra glest mellan dubbarna på dom här med.går det bra att balansera atv hjul?
går det bra att balansera atv hjul?