svårt är det jy inte..bara ta bågfilen och göra två snitt i den så du kan böja den så du kommer åt att slå ut plattorna som sitter där. sen är det bara till att svetsa ihop igen...mitt blev bra på min förra iaf...använd 115 main och nålen i högasta läget efter du gjort avgaset så blir det bra skillnad mot org.
Såga av (helst med en bandsåg) eller vinkelslip där de röda strecken är. ´Beskrivning från höger till vänster. #1: 5-6cm bakom det bakre fästet. #2:Precis intill eller-1cm bakom det bakre fästet. #3: Sen kapar du bort katalysatorn och gör den till ett 'uffo' (unidentified flying forrest object) Sen ersätter ni katalysatorn med lite rör. finns 2st koppar som du slår ut sen bara(du ser dem garanterat)!ja bara på med ett gas handtag som du köper här.http://www.superbilligt.se/product/rab-2393/slå även itu plast skyddet till luftfiltret.edit*besök badboyforum för bilder osv
"tror" att det är samma..nog bara kubiken som är lite större..nej det tar ca 15min att göra inget svårt alls. köp ett unifilter om du vill men tror inte du ska spendera för mycket pengar på den för du kommer tröttna snabbt och köpa raptor;)! det gjorde jag..kompletera gärna med ett 17t drev fram så gör den ca 100km/h på glädje mätaren..
Hade en badboy 250 jag med, köpte effekt system, större munstycken och ett rullgashandtag (då den är stypt där original) gick som en klocka efter det, passa på att koppla förbi bensinkranen, den har riktigt dåligt flöde original, sen kan du bara köra..att fråga va som e bra o byta e de mesta så byta efterhand som de går isönder =)
Ja, du bör nog kolla över väghållningen och se till att bromsarna är schyssta innan du jagar ur den sista farten ur den. Finns väl dom som haft problem med bromsok, om det var beläggen som lossnade eller hur det var minns jag inte riktigt.Jag vet inte värdet på en sån där maskin, men lägg inte ner så stora pengar. För uppåt 20k så kan du ju hitta bättre maskiner med mer klös i från början.