Okej jag ska ha den när jag sticker och fiskar och lite hemma i trädgården. Men det kan ju ändå vara kul att gasa på lite ibland.jag har provat en linhai 300 lite. Är dom jämförbara?
Jämfört med en Linhai 300 så är ju en cf 500 rätt pigg, min kompis har en sån och tyckte det var rätt roligt att åka ifrån mig på min Linhai.Sen skaffade jag en outlander 800 istället, då blev han inte lika stöddig. Provar jag hans nu så känns den maskinen lika slö som min Linhai, så man vänjer sig snabbt vid värre effekt.Om man ska relatera till tvåhjuliga fordon(min åsikt vid denna klartänkta tidpunkt). Linhai 300 = trimmad mopedCf500 = 125cc motorcykelcan-am 800 = 500cc motorcykel.Om du misstänker att du kanske kommer sukta efter mer effekt och vilja leka mer och kanske tom få upp maskinen på bakhjulen, då ska du nog kolla på större maskiner direkt.Men som en rätt skaplig förstamaskin tror jag en cf 500 duger gott, men prova lite olika är ju ett bra tips.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️