Kul att du också funderar på en med bandsats, jag var i kontakt med Lmotor idag och dom trodde dom skulle hinna få klart min tills imorgon eftermiddag. Vad är det som felar på Polaris då som du hört?
på 10"orna ska alla barnsjukdomar vara fixade sägs det. jag har kört 220 tim med min, och är mer än nöjd. första service runt 25 tim,sen var 100 tim. be om en provkörning i skogen sen är du helt såld
inte sugen på en Grizzly då? eller tycker du den är för slö?
nu kanske du inte är så extrem som jag, men jag skulle inte köpa en demomaskin om jag inte fick den för halva priset!jag ser ju hur demomaskiner behandlas hos ÅF, och det är nog så hos alla ÅF, körs ut på morgonen och parkeras ute, står där, kommer en kund och ska provköra, kallstartar och ger järnet, sen kommer nästa.. sen i slutet på dagen ska den köras in igen, och så håller det på.. en sån maskin har fått en så vansinnigt dålig inkörning så det påverkar garanterat motorns livslängd och även prestanda.
Citat från: Cornsnake skrivet 31 mars 2011 kl. 22:26:52inte sugen på en Grizzly då? eller tycker du den är för slö?jo e sugen på en grizzly åsså men Lmotor har ju så konstiga tider, ska man behöva ta ledigt från jobbet för att kolla på en fyrhjuling?Citat från: Oskar P skrivet 31 mars 2011 kl. 22:28:56nu kanske du inte är så extrem som jag, men jag skulle inte köpa en demomaskin om jag inte fick den för halva priset!jag ser ju hur demomaskiner behandlas hos ÅF, och det är nog så hos alla ÅF, körs ut på morgonen och parkeras ute, står där, kommer en kund och ska provköra, kallstartar och ger järnet, sen kommer nästa.. sen i slutet på dagen ska den köras in igen, och så håller det på.. en sån maskin har fått en så vansinnigt dålig inkörning så det påverkar garanterat motorns livslängd och även prestanda.lite roligt att du nämner det där för jag kolla hur han gjorde när han körde ut maskinen. sen fråga jag hur dom hadde gjort.Maskinen har stått inne sen ny sa han, den stog även inne när jag kom och titta på den. Sen när jag villa provköra så sa han att han skulle köra ut den åt mej och då starta han den sen fick den går ett par min innan han körde ut den.Så den kan ju vara någolunda skött, sen vet jag inte hur annat folk är men provkör jag nått nytt så har jag inte fullgas första jag gör, men som sakt det kan vara jag åsså iofs så börjar man bli lite gammal så kanske nått vätt har fasnat hehehehe