Sitter nu ett par öhlinsdämpare istället för WP denna modell.
nyfiken fråga, varför xc ist för sx? bredden måste ju ge fördelar i stort sett hela tiden förutom på enduro spåren då men är väl väldigt sällan man kör i så trånga vrår att dom 5-10 cm bredare gör det omöjligt att komma fram! men o anndra sidan är dom 5-10 bredare den är väldigt sköna att ha ute på vägen! men du har väl dina orsaker Citera Sitter nu ett par öhlinsdämpare istället för WP denna modell. tycker detta låter konstigt för så vitt jag vet har XC moddelen ALLTID varit utrustad med öhlins, är väl bara SX moddelen som haft WP!SX moddelen=cross maskinen, full bred (50inch) wp dämpare, och motor och allt är anpassat för crossbananXC moddelen= är enduro moddelen, smalare, öhlinsdämpare, och helt enkelt anpassad för enduro körning
Sitter WP på den väg reggade så mycket vet jag!trodde också den hade Öhlinare men nope!
WP dämpare sitter på vägräggade, tyvärr oxå roadgo däck...Sen tänkte jag även ta och passa på och fråga om du är medveten om hur mycket jobb osv det krävs för att hålla dessa maskiner i schakt? tänker främst på service intervaller.
Om du köper så är jag spekulant på Roadgo däcken om du inte vill ha dom!