Varför skulle det inte fungera menar du?Tror inte det spelar någon roll om du slipar ner det så som du gjort eller menar du att den inte kommer gå bra med 160 munstycket?MvhD
Hehe, det går väl men jag vill nog ha ett tändlås istället.Hade kommit hem till åf men det saknades några grejor, men jag åker nog och hämtar det så länge. Vill ju prova till helgen som sagt. Förresten så beställde jag ett värmeskydd också, 159 spänn kostade om jag inte minns fel så det var ju inte så dyrt. Vet att ditt saknades med.Såg att du va fotointresserad också, då delar vi ett intresse till. Tyvärr ungefär lika dyrt som fyrhjulingen men vafan prylar är kul...MvhD
Bara provstartat och gasat lite i friläge ute i ladugården, men den går då klockrent så långt. Ska varmköra och byta olja så ska jag ut och gasa sen, men nu är det visst pizzadax först... //Erik
Citat från: ThaSaint skrivet 8 april 2011 kl. 16:29:55Bara provstartat och gasat lite i friläge ute i ladugården, men den går då klockrent så långt. Ska varmköra och byta olja så ska jag ut och gasa sen, men nu är det visst pizzadax först... //ErikNu börjar man bli kör sugen när snön är på väg bort Jag har min i delar ännu, väntar på lite lullul