qu1 jag är lite imponerad av din kometkarriär, från att ställt mest frågor av alla på forumet och inte klarat av att få ihop din Adly till att ha Svart bälte i Fyrhjuling på bara någon månad. inte dåligt alls faktiskt.
men vem e du då?sluta gnäll på qu1 din torsk
Citat från: bojsänke skrivet 24 mars 2011 kl. 23:26:54men vem e du då?sluta gnäll på qu1 din torsk Jag kan bara säga att jag är en ganska van forumbesökare som varit här en aningen längre än dina tre veckor. Då jag har lite olika fordon så besöker jag flera olika forum och tyvärr är det så att detta forum börjat utveckla sig till ett av de med otrevligaste attityd mot folk jag varit med om. Jag märker även det genom att flera trevliga och framförallt kunniga besökare som man kunde diskutera saker med allt mer sällan tittar in eller har försvunnit helt. Det troligaste är väl att de gett upp och letat reda på något annat ställe. Jag tycker det är synd för flera av dom var här för att hjälpa folk som hade problem med något precis som jag också gärna gör och de behövde inte visa hur stor pytt de hade för de kändes ganska trygga i sig själva. Jag funderar faktiskt själv starkt på att lämna detta forum så kan ni vända er till era moppepolare när ni får problem. Adjö.
Låt honom för guds skull köpa vad han vill och sluta skrämma bort folk ifrån fyrhjulingar, det är väl väldigt klokt att köpa en Dinli för 23000:- och se om det är något för honom och sedan kanske byta upp sig, han får ju tillbaka pengarna. Det finns ju till ock med en tråd på forumet där folk stör sig över det höga andrahandsvärdet på Taiwanesiska fyrhjulingar. Ni som skriker högst började väl på något billigare eller ?