Citat från: gobo skrivet 26 mars 2011 kl. 15:54:04körkort eller inte..varför vill du regga om den?är det jag som är lite slow eller tjo.. terrengkort kostar ca 1500 klart på en helg (oftast) ett körkort är mer kostsamt o tar längre tid..endast därför. //mitto
körkort eller inte..varför vill du regga om den?är det jag som är lite slow eller
Synd att man inte får prata öga mot öga med idioter som kör utan lappen. Jag skulle knäcka gastummen och vrida handleden, samt köttfärsa gasfoten och pissa i körögat på den personen. Jag har barn och hel ryggrad(fortfarande) Vill inte att nån världsmästare med skruvad verklighetsuppfattning "tror" att han kan köra bil,atv,mc utan kortet lika bra som vemsomhelst! LOOOOOSERS kör utan körkort! Civiliserade icke apor, förstår det samhället dom bor i OCH respekterar lag och ordning!!
Citat från: hocky79 skrivet 25 mars 2011 kl. 23:37:35Synd att man inte får prata öga mot öga med idioter som kör utan lappen. Jag skulle knäcka gastummen och vrida handleden, samt köttfärsa gasfoten och pissa i körögat på den personen. Jag har barn och hel ryggrad(fortfarande) Vill inte att nån världsmästare med skruvad verklighetsuppfattning "tror" att han kan köra bil,atv,mc utan kortet lika bra som vemsomhelst! LOOOOOSERS kör utan körkort! Civiliserade icke apor, förstår det samhället dom bor i OCH respekterar lag och ordning!! va fan är det för fel på dig då?jag har inte ett skit emot att folk bryter mot lagen, lite anarki behövs ibland när lagarna suger!
Citat från: Oskar P skrivet 26 mars 2011 kl. 19:45:35Citat från: hocky79 skrivet 25 mars 2011 kl. 23:37:35Synd att man inte får prata öga mot öga med idioter som kör utan lappen. Jag skulle knäcka gastummen och vrida handleden, samt köttfärsa gasfoten och pissa i körögat på den personen. Jag har barn och hel ryggrad(fortfarande) Vill inte att nån världsmästare med skruvad verklighetsuppfattning "tror" att han kan köra bil,atv,mc utan kortet lika bra som vemsomhelst! LOOOOOSERS kör utan körkort! Civiliserade icke apor, förstår det samhället dom bor i OCH respekterar lag och ordning!! va fan är det för fel på dig då?jag har inte ett skit emot att folk bryter mot lagen, lite anarki behövs ibland när lagarna suger! Hmm, smart sagt! Verkligen...Vem ska avgöra vilken/vilka lagar som är okej att bryta då?