tjena tjena jag har tryg hansa kostatr mej 5100 åm året i hell jag kråcka min quad för 3 veckor sen med en bill och de blev mit fell av non andledning men de var bara och lemna in den på värksta bitala sj risken och hemta utt den och tuta och kära så från krocken till den var lagad tog de 4 veckor och de var inte en liten krock mycket trasit hon tog mej i sidan i 60 km hehe
Har Länsförsäkringar på huset och kommer även att ha dom på min Outlander 800. 1200kr/år för helförsäkring.Här i Dalarna är Länsförsäkringarna Dalarnas försäkringsbolag och överskottet bolaget drar in går varje år tillbaka till försäkringstagaren vilket gör att man nästan varje år får minst 500kr tillbaka. Riktigt bra tycker jag.
Citat från: Danne The King skrivet 24 mars 2011 kl. 14:38:10Har Länsförsäkringar på huset och kommer även att ha dom på min Outlander 800. 1200kr/år för helförsäkring.Här i Dalarna är Länsförsäkringarna Dalarnas försäkringsbolag och överskottet bolaget drar in går varje år tillbaka till försäkringstagaren vilket gör att man nästan varje år får minst 500kr tillbaka. Riktigt bra tycker jag.Ja det där är riktigt bra. Räkna dock inte med att få tillbaks något i år bara. Har hört att de inte gått bra i år...