Finns inte Suzuki LT450-R Gatreggad? Det är ju en värstinghoj för crossbruk och skäms säkert inte för sej på gata heller. Släng ett öga på dom också.
a tror att Polaris predator 500 är nog den som passar dig mestgatreggad, bra motor, chassi, fjädringMvh zacka
Jag TROR att när det gäller servicarna så är du rökt hur du än gör kolla upp serviceintervallerna på dom andra hojjarna du själv förselår så tror jag nog att det rekomenderas runt tio timmar på oljan där med..Dinli har ju i stort sett samma motor som polarisen (ser ut att vara lite sämre gjutningar på vissa detaljer)Jag Säger som så här å efter som mina ord är lag så har du ju inget val YFZ Eller polaris så är det ,....Kfx:en är en suzuki så det går ju automatiskt bort.. :wink: Dinlin håller inte riktigt riktigt hela vägen..Så därför blir det yamma eller en snöskoter.. Nu undrar du säkert varför du inte får köpa GAS GAS å det beror helt enkelt på att jag inte kan någonting om den.. Eftersom jag själv äger polaris så flaggar jag för det å den är lätt att få tag på jag fick min gatreggad å klar på en vecka..