Ska du ha en grym crossmaskin så är nog YFZ enda alternativet av dom där.
Förlåt men jag är tvungen att fråga.Du överväger en KFX400 men vill samtidigt inte ha en LTZ.Vad är det med LTZ du inte gillar? Färgen?Eftersom det bara är färgen som skiljer dessa åt och att KFX är ca 5000 sek dyrare så skulle en oinvigd kanske överväga att köpa en LTZ och lägga ner 5000 på nya dämpare eller kanske ett helsystem samt kila över till någon yrkesskola och få plasten omlackad för en "korg med godsaker"
Men Kawan är ju ffs en Suzuki!!!!!!!!!! Så in direkt äger du en Suzuki när du ska köpa eftermarknadsprylar så ringer du Suzuki åf.
Citat från: "Libba"Men Kawan är ju ffs en Suzuki!!!!!!!!!! Så in direkt äger du en Suzuki när du ska köpa eftermarknadsprylar så ringer du Suzuki åf. Jag VET jag VET... men nu var det ju inte det denna forums tråd handlade om.. eller hur!!!!!
Citat från: "Kimzza"Citat från: "Libba"Men Kawan är ju ffs en Suzuki!!!!!!!!!! Så in direkt äger du en Suzuki när du ska köpa eftermarknadsprylar så ringer du Suzuki åf. Jag VET jag VET... men nu var det ju inte det denna forums tråd handlade om.. eller hur!!!!!Du har helt rätt. Man ska hålla på sina principer. Respekt! :!: :mrgreen: