Sett flera annonser nu som jag reagerat på!Tror verkligen folk att dom får ut nära på nypriser för beg TW maskiner?Sen har jag även sett att flera firmor säljer äldre mod som 2011or.
Måste faktiskt hålla med Callahan. Folk begär ju mellan 35 och 45k för en 07-08 goes/cf med 400mil på mätaren, när en ny kostar 49k!
Lyckas de sälja maskinerna så var de inte för dyra = marknadsvärde.Det som är för dyrt tenderar att bli kvar på blocket.
Jo, fast är man något kunnig så kan man ju oxå skilja på en maskin som är värd xxtusen och en som inte är värd xxtusen... Det är ju lite upp till köparen att avgöra om den är värd sitt pris eller inte. Är den inte det så får man hoppa över, eller pruta... Och varför skulle inte en FIN "kina" för "40000" kunna va ett lika bra köp som en misshandlad "märkes" för samma pris, eller tom det dubbla...!??? Ni är väl inte sånadär som prutar på telefon!??? Så kan vi inte sluta klanka ner på dem som inte har fina märken snart? Alla kör inte BMW... och alla VILL inte köra BMW...Så, nu gör ja inga fler inlägg i den här tråden. Ja tycker bara diskutionen är lite löjlig, och kände att ja ville påpeka det. Inget illa ment.
Hur många Raptor hittar du som dom kört 20mil med och som dom försöker få ut över nypris bara för att dom monterat tillbehör för 5-10 tusen.Inte många kan jag säga. Sen får ni tycka att tråden är hur löjlig som helst!Bara kolla han som la ut sin Raptor här och fick hela tråden sönder tjatad.Tycker bara det är konstigt att ingen har reagerat på dessa ocskå.