Tjenare ! Helvete vad grymt, nu måste man investera lite prylar känns det som, själv när jag skulle dra ur cykeln igår på motorvägen 132 orginal, då small mellanväggar i ljuddämparen, skrammlar som fan när jag kommer över 100 + och släpper på gasen.Är det med orginal drevning på ?
Vad jag vet så finns det ingen sensor som varken retarderar tändning eller stryper bränslet eller gör något som helst annat för att på något vis strypa topphastigheten, det är många på andra sidan pölen som kört i bromsbänk och har liknande hastighetsberäkningar. =)
Citat från: "Mr2t"Vad jag vet så finns det ingen sensor som varken retarderar tändning eller stryper bränslet eller gör något som helst annat för att på något vis strypa topphastigheten, det är många på andra sidan pölen som kört i bromsbänk och har liknande hastighetsberäkningar. =)tro vad du vill.. jag trodde inte heller att den skulle gå fortare men jag testade toppfarten åkte tillbaka tog bort kontaktstycket ut å körde samma väg i samma riktning igen ... :idea: