Har man nu kört hela lördagen så må man ju fortsätta på söndagen... sagt och gjort. Jag och Rickard kollade ut några lämpliga ställen vi tänkte fara på. Dock så han vi bara hälften ungefär... men underbart skoj hade vi. Detta är några saker vi kan bjuda på om ni kommer upp på en träff i Övik.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Har ni inte plocka strypningarna??? ser ni ha gnistskyddet kvar i änden på avgasröret.
Citat från: "DaHakan"Har ni inte plocka strypningarna??? ser ni ha gnistskyddet kvar i änden på avgasröret.Om du tittar lite närmre så ser du att hela slutburken är en del på 06-orna. Eller tänkte du att man skulle ta fram vinkelslipen :roll:
Ahh, nu fattar jag, jag trodde du fick bort hela rörkröken å så... sorry :oops: Så de stämmer, vi har inte tagit bort den, får väl prova nån dag och se om den låter mycket mer, om den gör det får den nog åka tillbaka eftersom jag åker genom samhälle varje morgon vid ca 5:00 med den. (man tänker ju lite på andra människor också :wink: )