Den blir inte obesiktad oskattat eller oförsäkrad om strypningen är bortplockad vem fan har lurat i dej det
Lowest med dina 3000mil i sadeln så har du rent statistiskt blivit stoppad fler ggr än de flesta.Så när du beskriver dina polis erfarenheter kanske det inte gäller för medel ATV föraren åker 500mil på 5år. LAHA ditt inlägg är så korkat så det kommenterar jag inte.Terrängen/naturen då? Vem bryr sig om den? Verkar som att de flesta upplever det lagbrottet som ett icke problem.TK lagen kan man skita i men inte köra t-reg på väg, är det så jag skall uppfatta det?Vad säger du Lowest, du gillar att vara laglig på vägen men olaglig i skogen?
Citat från: Lowest skrivet 15 mars 2011 kl. 18:13:22Den blir inte obesiktad oskattat eller oförsäkrad om strypningen är bortplockad vem fan har lurat i dej det Jag va hos en handlare i Örebro vars ägare kände en kille som kört in i en Passat i Örebro C.Den smällen kosta han 380 Tusen! Han hade helförsäkrat men strypningarna va borta så försäkringen backa ur.Repet på Passaten fick han betala det kosta 70 tusen sen va det en del i rättegångskostnader + att han inte fick ett öre för sin maskin.Där va det jag hörde det
OskarP. visst du har helt rätt, men det gäller att köra med max 20hk under dynan, det är väl kul?Läs vad Rickard79 skrev här ovan.
...syltar ihop själv......