Man kan köpa massor av tangentbord med alla tecken som punkt ock komma, kanske till och med ett stavningsprogram så det som skrives blir läsbart.
Citat från: LAHA skrivet 20 mars 2011 kl. 18:52:08Man kan köpa massor av tangentbord med alla tecken som punkt ock komma, kanske till och med ett stavningsprogram så det som skrives blir läsbart. LAHA tummen upp till dig Vilket härligt svar. Om Kina maskiner: Här i min lilla typiska svenska småstad är de enda butiker som etablerat sig de senaste åren, ÖB. Dollarstore, Lidl, Rusta, Klädjätten, m.m och Kina ATV butiken. Känner ni igen er ni som bor i svenska småstäder? Vart är svenska kvalitets tänket på väg? Alla vill handla billigt som fan.Kineserna jublar. Hydro har rätt men tyvärr svenska konsumenter går ändå och köper en Kina ATV och tror att han köpt nått bra. Sanningen är att Du har i de flesta fall köpt gammal licens teknik, slö trött motor, skitdåligt andrahands värde.Plast kvalite som är absolut rena skiten. -Men vafan den duger till att ploga gården hemma,, jaja,, så kan man tänka.Men snart finns det inte en enda butik i din stad som säljer något med kvalite' och det har du bidragit till.
En bekant köper duschdraperi i en inredningsbutik för 600 och jag köper på Maxi för 69 och båda håller typ lika länge.Där är skillnaden marginell och inköpspriset är en kostnad, men detta handlade som sagt som draperi, inte om fyrhjulingar, men tyvärr använder folk sig av samma tankesätt oavsett vad de skall handla och det är fel.
Visste att jag skulle få skit för det där!