Suzuki säljer... även i Sverige.
Om de säljer en hel motor vet jag inte, men reservdelar... vilket ju var en del av din fråga.Tyvärr glöms jätteofta de svenska handlarna bort pga Ebaj Ebaj och Ebaj... och det folk inte hittar där tror de inte finns.Hrm.Jo, men det finns ju faktiskt oftast en generalagent här i landet och de kan mer än man många gånger tror... om man bara frågar!
Nej, gör som jag... börja med den lokala återförsäljaren.
Jag har ingen Suzuki alls numera, men min "lokala" Suzukihandlare är Claessons i Bromölla.De säljer sukka nytt, men även butiker som kommer åt deras reservdelslager funkar ju.Börja med att kolla med din lokala butik, där kanske den mest intresserade personalen finns, och det är då man får bäst service!
Hej, Det blir nog dyrt att köpa en "ny" motor, tror inte dom har någon på hyllan men den går kanske att köpa i delar......Ett alternativ är att hitta en lämplig donator (cross) YZ 250 alt RM 250- kring 90 tal, renovera motorn och hysta in den Jag hade en Lt som jag monterade en YZ 250- 86 motor i, den blev riktigt rolig.Hur skadad är din motor, det mesta går att laga.....Mvh