Hoppas du får din hjuling iaf danne Hälsningar från Tennisvägen i geneta/södertälje!
Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 14:30:45Hoppas du får din hjuling iaf danne Hälsningar från Tennisvägen i geneta/södertälje! Eh nu känns de lite som "alla känner apan men apan känner ingen" Vem är du...? Eller, nja...Fick i alla fall min Outlander för en vecka sen.
Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 19:42:18Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 14:30:45Hoppas du får din hjuling iaf danne Hälsningar från Tennisvägen i geneta/södertälje! Eh nu känns de lite som "alla känner apan men apan känner ingen" Vem är du...? Eller, nja...Fick i alla fall min Outlander för en vecka sen.Bodde mitt i mot dej med morsan. Du hade en v40 kommer jag ihåg med handgas. polare med zleepy
Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 19:50:56Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 19:42:18Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 14:30:45Hoppas du får din hjuling iaf danne Hälsningar från Tennisvägen i geneta/södertälje! Eh nu känns de lite som "alla känner apan men apan känner ingen" Vem är du...? Eller, nja...Fick i alla fall min Outlander för en vecka sen.Bodde mitt i mot dej med morsan. Du hade en v40 kommer jag ihåg med handgas. polare med zleepy Jaaaa då vet ja ju.Så du har skaffat fyrhjulingt. Kul!Ja hade ju en Kumco 250 när ja bodde där.Kollade er video på youtube. Kör ni mycket ute i Almnäs eller. Körde en del där förut. Bor utanför Hedemora nu och här finns de mycket skog som ja tror ska bli kul att leka i . Har ju en liiite större maskin nu så då blir de nog roligare i skogen också. 250n var bäst att köra raggarundan med och inte mycket atha i skogen
Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 20:01:34Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 19:50:56Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 19:42:18Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 14:30:45Hoppas du får din hjuling iaf danne Hälsningar från Tennisvägen i geneta/södertälje! Eh nu känns de lite som "alla känner apan men apan känner ingen" Vem är du...? Eller, nja...Fick i alla fall min Outlander för en vecka sen.Bodde mitt i mot dej med morsan. Du hade en v40 kommer jag ihåg med handgas. polare med zleepy Jaaaa då vet ja ju.Så du har skaffat fyrhjulingt. Kul!Ja hade ju en Kumco 250 när ja bodde där.Kollade er video på youtube. Kör ni mycket ute i Almnäs eller. Körde en del där förut. Bor utanför Hedemora nu och här finns de mycket skog som ja tror ska bli kul att leka i . Har ju en liiite större maskin nu så då blir de nog roligare i skogen också. 250n var bäst att köra raggarundan med och inte mycket atha i skogen Yes.Kör en dinli 450 nu men den ska säljas snart Blir till o köpa en honda trx700xx istället Jo vi kör i princip bara där. nånting på underås med.ska tydligen till pålamalm med denna sommar enligt polarn så de ska bli kul =>Mjo större maskin e kul. åker fort i skogen annars fastnar man
Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 20:06:24Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 20:01:34Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 19:50:56Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 19:42:18Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 14:30:45Hoppas du får din hjuling iaf danne Hälsningar från Tennisvägen i geneta/södertälje! Eh nu känns de lite som "alla känner apan men apan känner ingen" Vem är du...? Eller, nja...Fick i alla fall min Outlander för en vecka sen.Bodde mitt i mot dej med morsan. Du hade en v40 kommer jag ihåg med handgas. polare med zleepy Jaaaa då vet ja ju.Så du har skaffat fyrhjulingt. Kul!Ja hade ju en Kumco 250 när ja bodde där.Kollade er video på youtube. Kör ni mycket ute i Almnäs eller. Körde en del där förut. Bor utanför Hedemora nu och här finns de mycket skog som ja tror ska bli kul att leka i . Har ju en liiite större maskin nu så då blir de nog roligare i skogen också. 250n var bäst att köra raggarundan med och inte mycket atha i skogen Yes.Kör en dinli 450 nu men den ska säljas snart Blir till o köpa en honda trx700xx istället Jo vi kör i princip bara där. nånting på underås med.ska tydligen till pålamalm med denna sommar enligt polarn så de ska bli kul =>Mjo större maskin e kul. åker fort i skogen annars fastnar man Med risk för att de här blir lite chatttråd nu men den har ju redan handlat om tandhygien osv så lite vanligt prat kan ju inte skada. Dessutom är de ju min tåd Ja köpte en Can-Am Outlander 800, ett riktigt monster. Sjukt roligt. Har inte hunnit åka så mycket ännu, väntar på att snön i skogen ska försvinna.F-n, nu blev ja sugen på Almnäs. Rikigt bra ställe. Stort område och inga miljömuppar som lurar bakom granarna.Var inte så många som körde fyrhjulingar(vad ja vet) när ja köpte min 250 2004 men har förstått att de är desto fler som gör de i Södertälje nu. Roligt om man är några som kan åka tillsammans. Har inte så bra koll på folk som kör här uppe heller (så hör ev er ni som finns runt Hedemora) men de kommer väl...
Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 20:16:38Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 20:06:24Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 20:01:34Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 19:50:56Citat från: Danne The King skrivet 9 april 2011 kl. 19:42:18Citat från: Heika_ skrivet 9 april 2011 kl. 14:30:45Hoppas du får din hjuling iaf danne Hälsningar från Tennisvägen i geneta/södertälje! Eh nu känns de lite som "alla känner apan men apan känner ingen" Vem är du...? Eller, nja...Fick i alla fall min Outlander för en vecka sen.Bodde mitt i mot dej med morsan. Du hade en v40 kommer jag ihåg med handgas. polare med zleepy Jaaaa då vet ja ju.Så du har skaffat fyrhjulingt. Kul!Ja hade ju en Kumco 250 när ja bodde där.Kollade er video på youtube. Kör ni mycket ute i Almnäs eller. Körde en del där förut. Bor utanför Hedemora nu och här finns de mycket skog som ja tror ska bli kul att leka i . Har ju en liiite större maskin nu så då blir de nog roligare i skogen också. 250n var bäst att köra raggarundan med och inte mycket atha i skogen Yes.Kör en dinli 450 nu men den ska säljas snart Blir till o köpa en honda trx700xx istället Jo vi kör i princip bara där. nånting på underås med.ska tydligen till pålamalm med denna sommar enligt polarn så de ska bli kul =>Mjo större maskin e kul. åker fort i skogen annars fastnar man Med risk för att de här blir lite chatttråd nu men den har ju redan handlat om tandhygien osv så lite vanligt prat kan ju inte skada. Dessutom är de ju min tåd Ja köpte en Can-Am Outlander 800, ett riktigt monster. Sjukt roligt. Har inte hunnit åka så mycket ännu, väntar på att snön i skogen ska försvinna.F-n, nu blev ja sugen på Almnäs. Rikigt bra ställe. Stort område och inga miljömuppar som lurar bakom granarna.Var inte så många som körde fyrhjulingar(vad ja vet) när ja köpte min 250 2004 men har förstått att de är desto fler som gör de i Södertälje nu. Roligt om man är några som kan åka tillsammans. Har inte så bra koll på folk som kör här uppe heller (så hör ev er ni som finns runt Hedemora) men de kommer väl...Dom sitter o lurar i sina stugor finns nog många där ^^Mjo på senaste finns de många som har hjulingar.vi är väl 5 i vårt sällskap som rullar vilt i skogarna här Ja outlander verkar ganska fet :> vi har haft några med renegade ut i skogen som fiskört. men allt är i sin egen takt helt enkelt jag var nog bra långsam i början. nu är ja inte rädd för nåt mer än stora hopp o dalar Förhoppningsvis ska man väl få hjulingen såld fort så man kan beställa nya Kollat som fan på denna under en kort tid.ska bli kul med en IRS quad hehe