Prioriteringarna känns ju rätt galna..Inte råd o äta men helt ny hoj... :/
Citat från: LinusE skrivet 12 mars 2011 kl. 14:07:49Prioriteringarna känns ju rätt galna..Inte råd o äta men helt ny hoj... :/De var ju kylen de pratades om inte innehållet + Danne hade ju merparten av köpeskillingen till leksaken, så jag vet inte riktigt var du får din information ifrån
Citat från: LinusE skrivet 12 mars 2011 kl. 14:07:49Prioriteringarna känns ju rätt galna..Inte råd o äta men helt ny hoj... :/Ledsen men de kommer alltid o vara obegripligt för mig..Bo-äta-familj o blir där pengar över = leksakerVi klarar oss bra med boende och mat. Ska inte ta lån för att äta Sen kommer fyrhjulingen vara mycket mer än bara en leksak för mig. Bor på landet med skogen infå knuten så med en fyrhjuling kan ja även komma ut i naturen med vänner, hundarna osv samt bli oberoende av andra med snöröjning osv.
Prioriteringarna känns ju rätt galna..Inte råd o äta men helt ny hoj... :/Ledsen men de kommer alltid o vara obegripligt för mig..Bo-äta-familj o blir där pengar över = leksaker
Citat från: StefanN skrivet 12 mars 2011 kl. 14:26:58Citat från: LinusE skrivet 12 mars 2011 kl. 14:07:49Prioriteringarna känns ju rätt galna..Inte råd o äta men helt ny hoj... :/De var ju kylen de pratades om inte innehållet + Danne hade ju merparten av köpeskillingen till leksaken, så jag vet inte riktigt var du får din information ifrån Kanske menade mittonen som levde på Billy pizza
jag struntade i att dricka varje helg fredag o lördag o tar bara ibland men senaste lönen på 1873 kr va inte rolig...hade kunna spara ihop typ 6000 innan så dom är borta nu :/ men lever på det man har köpte 96 billys pizza för 300 de har jag left på ett tag nu //mitto
I en artikel i ATV terrängmagasinet nyligen fanns att läsa om lån,minns jag inte helt fel stod där även något om bidrag för köp av hjuling om man hade ett handikapp.Mvh Anders
Citat från: mittonen skrivet 12 mars 2011 kl. 12:12:20jag struntade i att dricka varje helg fredag o lördag o tar bara ibland men senaste lönen på 1873 kr va inte rolig...hade kunna spara ihop typ 6000 innan så dom är borta nu :/ men lever på det man har köpte 96 billys pizza för 300 de har jag left på ett tag nu //mittoHar du bara ätit pizza så bör du genast köpa en tablettburk med C vitamin annars får du skörbjug och tappar alla tänder mm och det enda du då sparar in på är köp av tandborste.Det går även bra att äta Citroner om du inte vill köpa vitaminer.MVH/GoranP
Citat från: goranP skrivet 13 mars 2011 kl. 10:41:36Citat från: mittonen skrivet 12 mars 2011 kl. 12:12:20jag struntade i att dricka varje helg fredag o lördag o tar bara ibland men senaste lönen på 1873 kr va inte rolig...hade kunna spara ihop typ 6000 innan så dom är borta nu :/ men lever på det man har köpte 96 billys pizza för 300 de har jag left på ett tag nu //mittoHar du bara ätit pizza så bör du genast köpa en tablettburk med C vitamin annars får du skörbjug och tappar alla tänder mm och det enda du då sparar in på är köp av tandborste.Det går även bra att äta Citroner om du inte vill köpa vitaminer.MVH/GoranPäter mkt frukt som tex apelsiner/mandariner.