men idag när ja var och gjorde en kreditupplysning hos GE moneybank för en liten annan grej (5000kr, kylskåpet pajade i morse)
Citat från: Danne The King skrivet 12 mars 2011 kl. 00:07:38 men idag när ja var och gjorde en kreditupplysning hos GE moneybank för en liten annan grej (5000kr, kylskåpet pajade i morse)Skulle jag varit i den sitsen skulle jag kollat efter en beggad på blocket för ett par hundringar
Citat från: StefanN skrivet 12 mars 2011 kl. 13:52:54Citat från: Danne The King skrivet 12 mars 2011 kl. 00:07:38 men idag när ja var och gjorde en kreditupplysning hos GE moneybank för en liten annan grej (5000kr, kylskåpet pajade i morse)Skulle jag varit i den sitsen skulle jag kollat efter en beggad på blocket för ett par hundringarJagade hela dagen igår utan att få tag på nåt beg. Fick tag på en ny termostat som ja ska testa att byta idag och med lite tur kanske de räcker.
Prioriteringarna känns ju rätt galna..Inte råd o äta men helt ny hoj... :/Ledsen men de kommer alltid o vara obegripligt för mig..Bo-äta-familj o blir där pengar över = leksaker