24h senare , runkar ni =? är det bara porrsurfare på detta forum?
kanon ska kollaja vafasiken är det med all segt folk igentligen
Ja där fanns till bra pris, funderar mellan Itp eller Maxxis.Om nån har testat bägge kanske ni kan rekomennedera det ena eller andra ? Vilka skakar minst av dessa ?Blir handla lite mer godis från denna sida samtidigt.
Är det crossdäck ni snackar om, eller vilka är det saken gäller?Tyckte det verkade handla om vägdäck med grovt mönster.... rätt svårt att härleda vilka ni menar.Maxxis däck vibrerar inte, varken asfaltsdäcken eller crossdäcken.Oavsett underlag.Däremot slits crossdäcken rätt hårt på asfalt, 500 mil är nog max vad man får ut av de... greppar gör de dock finfint!...och låter... "viner".Asfaltsdäcken är däremot både stabila, tysta och långlivade.ITP:s däck är likvärdiga.
Nu har jag ändrat mig, beställt gatdäck till douglas fälgarna jag beställdedvs ett komplett gatdäcks kit blev det slutligen,men jag behöver nya cross däck oxå till orignal fälgarna. Orig är 9bak och 10or framTänkt nu ha dubbla uppsättningar istället, för det finns ju inga mirakeldäck som klarar asfalt och sand/grus/lera perfekt, det är ju det ena underlaget eller det andra. får ta skifta och köra varannan vecka olika typ.Maxxis och ITP finns köpa som medium eller soft gummiblandning har jag för mig.?? är ute efter soft dårå, vart hittar man dessa soft prisvärt?Motosport specifierar inte gummisorten. Vill ej ha medium helstAtt dom äts fort får jag ta