Kul att du grejar lite med din hjuling och inte bara kör =)ska bli kul att följa denna tråd.
Citat från: Kardanmannen skrivet 10 mars 2011 kl. 21:55:53Kul att du grejar lite med din hjuling och inte bara kör =)ska bli kul att följa denna tråd.Har massa planer men en del kostar pengar så de kommer massa nytt så småningom.nästa lön blir de nya däck. blir o pröva biltema däcken se hur pass dom håller
Har massa planer men en del kostar pengar så de kommer massa nytt så småningom.nästa lön blir de nya däck. blir o pröva biltema däcken se hur pass dom håller Jag avråder dig från att köpa Biltemas däck, Har själv gjort det misstaget.Ingen av dom fyra hjulen var bra, Fruktansvärd obalans, gick inte ens att få bra med ballansering. Men det är klart, ska du bara klättra omkring i skogen och aldrig köra över 30km/t så funkar dom säkert.
Citat från: Heika_ skrivet 10 mars 2011 kl. 23:32:25Citat från: Kardanmannen skrivet 10 mars 2011 kl. 21:55:53Kul att du grejar lite med din hjuling och inte bara kör =)ska bli kul att följa denna tråd.Har massa planer men en del kostar pengar så de kommer massa nytt så småningom.nästa lön blir de nya däck. blir o pröva biltema däcken se hur pass dom håller Har inte provat dem själv, men det verkar inte som folk är så jättenöjda med dem. Kolla lite i forumet, kan behövas mycket vikter för att få det skapligt vibrationsfritt!
Tja Heika! Dinlin börjar bli nått nu ju En sak jag tänkte på, om du ska prova biltema däcken så kan du får ta över mina två framdäck för 300:- Då blir det mycket billigare för dig oxå http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=34070.0/A