Hmmm,jag hade tänkt mig något i tiotusenkronorsklassen (jävlar vilket ord) :hmmm:Men med tanke på att jag genom min nya sambo:KÖRT STAKEN RÄTT IN I PENNINGPUNGEN,Ja hans röv är skön,NEEEJ jag skojar jag sa fel ::)DDEEt är ett fruntimmer,JJJag lovar er,NEEJ inte tro nu att jag är en RÖVNILS :lol:Ja Ja nog om detta,jo jag hade tänkt mig en hjuling som är ganska rask,man ska kunna åka två kortare sträckor mellan "lekområden"Han,NNNNEEEEJ jag menar HON är liten kort och inte intresserad av en fartkanon,staken,neeej SKÖTET vill ha en hjuling SOM ÄR LÄTTKÖRD.Han,neeeeeej HON vill helst ha en BMW då Han heter Margareta,Birgitta Westerbotn
Citat från: anersimyra skrivet 10 mars 2011 kl. 16:30:00Hmmm,jag hade tänkt mig något i tiotusenkronorsklassen (jävlar vilket ord) :hmmm:Men med tanke på att jag genom min nya sambo:KÖRT STAKEN RÄTT IN I PENNINGPUNGEN,Ja hans röv är skön,NEEEJ jag skojar jag sa fel ::)DDEEt är ett fruntimmer,JJJag lovar er,NEEJ inte tro nu att jag är en RÖVNILS :lol:Ja Ja nog om detta,jo jag hade tänkt mig en hjuling som är ganska rask,man ska kunna åka två kortare sträckor mellan "lekområden"Han,NNNNEEEEJ jag menar HON är liten kort och inte intresserad av en fartkanon,staken,neeej SKÖTET vill ha en hjuling SOM ÄR LÄTTKÖRD.Han,neeeeeej HON vill helst ha en BMW då Han heter Margareta,Birgitta Westerbotn Är du full så här tidigt på en torsdag?