Min vildkatt räjsing edt
Nice :-) visste inte att du hade en Wildcat...jag och bror tänkte dra till gustafs idag och köra lite samt imorgon...filma och fota lite...grymma skogsvägar och miljöer där
Citat från: Ejan skrivet 22 april 2011 kl. 12:08:33Nice :-) visste inte att du hade en Wildcat...jag och bror tänkte dra till gustafs idag och köra lite samt imorgon...filma och fota lite...grymma skogsvägar och miljöer därHar också en RE. En vit dock ist för din svarta. Jag var i Gustafs (sahara) idag, + en heldag ute på flygfältet. Vi brukar vara 3st som drar ut, vi kan ju bli fler hör jag. Vart ungefär är ni i Gustafs när ni glider då?
Citat från: Hedis skrivet 22 april 2011 kl. 18:40:22Citat från: Ejan skrivet 22 april 2011 kl. 12:08:33Nice :-) visste inte att du hade en Wildcat...jag och bror tänkte dra till gustafs idag och köra lite samt imorgon...filma och fota lite...grymma skogsvägar och miljöer därHar också en RE. En vit dock ist för din svarta. Jag var i Gustafs (sahara) idag, + en heldag ute på flygfältet. Vi brukar vara 3st som drar ut, vi kan ju bli fler hör jag. Vart ungefär är ni i Gustafs när ni glider då?vi letade efter sahara idag men hittade inte :-P blev lite random skogsvägar så det slutade med att vi hamnade i magnilbo av alla ställen,,vi ska ut och åka imorn också..har addat dig på MSN iaf så kan vi prata lite,,kanske är med imorn? (lördag)